{{result.Title}}

{{result.Breadcrumb}}

Vi fandt desværre ingen resultater for: "{{$ctrl.query}}"

Se alle resultater

Klagevejledning

Har du oplevet, at vi ikke indfrier de krav og forventninger du har, er du velkommen til at sende os en klage.

Det er dog altid en god idé at ringe først, så vi sammen kan afklare eventuelle misforståelser. Lykkes det ikke over telefonen, er du velkommen til at skrive en skriftlig klage. Enten via et fysisk brev til Provas, Fjordagervej 32, 6100 Haderslev, eller via e-mail til info@provas.dk.

Vi besvarer skriftlige klager inden for få arbejdsdage og behandler dem hurtigst muligt.

Hvis du har klaget og ikke er tilfreds med vores svar, kan du vælge at indbringe din klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsen Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk

Denne klagegang er fastsat i forbrugerklagelovens kapitel 5 om mægling. Du kan se forbrugerklageloven ved at klikke her.
Vær opmærksom på at det koster 100 kr. at indbringe en klage for Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen. Er der ikke fundet en mindelig løsning ved mægling, kan der klages til Forbrugerklagenævnet. Det koster 400 kr. som betales tilbage, hvis klageren får medhold.