Har du brug for vores hjælp, har du flere muligheder for at komme i kontakt med os.
Kundeservice er altid parat til at hjælpe dig eller svare på dine spørgsmål.
Ring til os
Vores telefoner er åbne:
• Mandag, tirsdag og torsdag: Kl. 9 - 15
• Onsdag: Lukket
• Fredag: Kl. 9 - 12
Skriv til os
Du kan sende os en besked her eller via mail på info@provas.dk.
Vi bestræber os på at besvare skriftlige henvendelser hurtigst muligt.
Husk, at henvendelsen ikke må indeholde personfølsomme oplysninger som f.eks. CPR-numre og oplysninger om din faktura eller dine forbrugsdata.
Fysisk fremmøde
Har du brug for at møde fysisk frem, så er der mulighed for det på Forsyningshusets adresse:
Provas Forsyningsservice A/S
Fjordagervej 32
6100 Haderslev
Her er der åbent mandag-fredag mellem kl. 9 - 12.
Vi har dog lukket om onsdagen.
Facebook Messenger
Uanset om du følger os på Facebook eller ej, har du altid mulighed for at skrive en privat besked til os via beskedtjenesten Facebook Messenger.
Vær dog opmærksom på, at beskeden ikke må indeholde personfølsomme oplysninger.
Vi besvarer henvendelser på Messenger i den normale åbningstid.
Lukkedage i Kundeservice
Kundeservice er lukket* følgende dage:
- Skærtorsdag
- Langfredag
- Påskedag
- 2. påskedag
- 1. maj
- Grundlovsdag
- Kr. Himmelfartsdag og dagen efter
- Pinsedag
- 2. pinsedag
- Juleaftensdag
- Juledag
- 2. juledag
- Nytårsaftensdag
- Nytårsdag
Derudover kan du forvente enkelte, ikke fastsatte, lukkedage på grund personalemøde mv. Dette annonceres inden.
* Dagene mellem 2. juledag og nytårsaftensdag er telefonerne åbne mellem kl. 9 - 12.
Ressourcecenter og genbrugspladser
Klik på den blå boks for at komme til siden med åbningstiderne på de tre genbrugspladser.
Åbningstider på genbrugspladserne
Akutte hændelser
Ved akutte hændelser, så som vandbrud, kan du døgnet rundt ringe på telefon 73 520 520.
Onsdag mellem kl. 9 - 15 skal du ringe på telefon 29 11 99 74.
Overvej altid først, om din henvendelse kan vente til vores normale åbningstid.
Giv din mening til kende
Vi ønsker at yde god kundeservice og sætter stor pris på din tilbagemelding.
Vi er af den grund nysgerrige og oprigtigt interesseret i at lytte til dig, som kunde, og dine erfaringer med Provas.
Derfor er du altid velkommen til at kontakt os på mail eller telefon med dine oplevelser. Både når vi gør noget godt og i de situationer, hvor vi ikke har indfriet de forventninger, du havde til os.